دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الکترومکانيکي هستند که با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي که کارکرد دستگاه CNC را درک کنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد که مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده کرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه کاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي کنترل عددي کامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي کاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يک دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي کند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متکي به يک فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي کم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينکاري به طور کل روشي است براي تبديل يک قطعه از مواد ساده مانند پلاستيک و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند کنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به کمک رايانه (CAM) يا طراحي با کمک رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي کند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي کنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي که مواد (مانند پلي پروپيلن) کاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينکاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترک يا سلول هايي تبديل مي کنند که دستگاه مي تواند از آنها بيرون بکشد. ماشين هاي اوليه در يک يا دو محور حرکت مي کنند در حالي که ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يک يا چند محور حرکت مي کنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما اين امکان را مي دهند موادي را که قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف کنيد. با اين کار نيازي به زير و رو کردن نمونه اوليه توسط کارگران نيست و به شما اين امکان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي کاملاً خودکار به طور کلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امکان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها که مي توانيد در وبسايت رادوکس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري کنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره کرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيک ها، چوب، شيشه، فوم و کامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينکاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالي که فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يکسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوکس با بهره گيري از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت کرد. اين شرکت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيک توانست خط هاي توليدي خود را آغاز کند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن کيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شرکت رادوکس و گروه کاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي کند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوکس و با همکاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC کنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت کنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شکوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شرکت رادوکس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس کرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسکوني (ارزش کارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شرکت رادوکس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانکي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : خرید,دستگاه,برش,CNC,به,صورت,اقساطی, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 7:00

دلايل مهم براي طراحي سايت را توضيح دهيد.

  • تبليغات در سايت و اينترنت با هزينه کمتر نسبت به روش هايي مثل تبليغات تلويزيوني قابل اجراست.
  • در فضاي وب، گستره اي وسيع و روش هاي مختلفي براي تبليغات و ديده شدن وجود دارد.
  • سايت مانند يک بوم بزرگ مي ماند که امکان انتقال اطلاعات کامل از محصول و خدمات را دارد.
  • به وسيله سايت و درج مطالب مرتبط در آن مي توان پاسخ سوال تعداد زيادي از مشتريان را در يکجا و يک مرتبه پاسخ داد
  • فضاي وبسايت به گونه اي است که بهتر از هر راه ديگري (مثلا آموزش تلفني) با مشتريان در ارتباط بود و به آنها آموزش هاي لازم در جهت استفاده از محصولات را داد.
  • چند سالي است که ديگر کسي براي ارتباط با هر جايي در دفترچه تلفن دنبال شماره آن نمي گردند. بلکه در اينترنت و از ميان سايت ها به دنبال راه هاي تماس با آنجا مي گردند. پس وجود وبسايت براي يک کسب و کار حياتي است.
  • توجه داشته باشيد که اگر زماني شکم بزرگ اعتبار يک کاسب بود، امروزه و با پيشرفت تکنولوژي طراحي سايت به يک کاسب و کاسبي اعتبار مي بخشد.
  • شايد براي همه امکان پذير نباشد که در مرکز شهر مغازه بگيرند و فعاليت کنند اما در مورد وبسايت اين امتياز وجود دارد که هر کسي با تلاش و پيگيري در بهترين جاي اينترنت قرار بگيرند.
  • در ادامه مورد بالا، پشتيباني ??ساعته در طي ?روز هفته براي تمامي مشاغل امکان پذير نيست مگر اينکه اين پشتيباني به واحدي هوشمندو سريع مثل وبسايت واگذار شود.
  • يکي از بزرگترين مزاياي وبسايت، سادگي در انتشار مطالب و خدمات آن بين مردم و البته توسط خود مردم است.
  • هرچقدر که يک کسب و کار موفق و پر سفارش و مشتري هم که باشد، طراحي وب سايت امکان ايجاد گروه جديدي از مشتريان را به وجود مي آورد.
  • ايميل مارکتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل هاي دامنه سايت يکي از پربازده ارين روش هاي بازاريابي در سراسر جهان است. در اين روش حتي اگر افراد به سايت شما سر نزنند از طريق ايميل هايي که دريافت مي کنند، مي توانند از آخرين اخبار کار شما آگاه شوند.
  • در ادامه توضيح فوق يکي ديگر از مزيت هاي طراحي سايت امکان ايجاد باشگاه مشتريان است. پس از ايجاد باشگاه مشتريان ميتوان انواع خدمات ديگر را به مخاطبان ارائه داد. مانند ارسال خبرنامه هفتگي، ارائه تخفيفات ويژه و …
  • از طريق سايت مي توان اطلاعاتي همچون اطلاعات تماس افرادي که مشتريان بالفعل يک کسب و کار هستند را به دست آورد و براي تبديل آنها به مشتريان بالقوه برنامه ريزي کرد.
  • از گذشته تا به امروز بين بنگاه هاي مختلف در يک زمينه کاري رقابت وجود داشته است. هميشه صاحب مشاغل مختلف دنبال راه هايي براي پيروزي در اين رقابت بوده اند. در عصر ديجيتال امروز اين راهکار طراحي سايت حرفه اي براي کسب و کار است.
  • وب سايت اين امکان را مي دهد که علاوه بر راه هاي موجود براي ارائه خدمات به مشتريان از طريق اينترنت و به صورت آنلاين نيز کار و کسب درآمد کرد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دلایل,مهم,برای,طراحی,سایت,را,توضیح,دهید, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:31

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسکوني

خانه هايي را که در قديم مي ساختند؛ با توجه به ساختار بافت قديم از امکانات آن زمان استفاده مي کردند که مسلما با امکانات امروزه قابل قياس نيستند. به همين دليل است که امروزه بسياري از خانه هاي قديمي ساز را به بافت جديد تبديل کرده اند که در اين بين پنجره هاي آن ها را نيز تعويض مي کنند و آن را با پنجره هاي جديد متناسب با سبک و سياق آپارتمان ها و منازل مسکوني جديد به کار مي گيرند.

بنابراين تعويض پنجره قديمي با دوجداره کاملا امروزه مرسوم مي باشد و طيف وسيعي از مردم را برآن داشته است تا با تعويض پنجره قديمي با دوجداره، خانه و آپارتمان خود را نونوار سازند. در صورتي که قصد خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره داريد و مي خواهيد از وجود اين پنجره ها در منزل و آپارتمان خويش بهره بگيريد؛ مي توانيد به وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com مراجعه کنيد تا بدين ترتيب بتوانيد در اين وب سايت اينترنتي اقدام به تعويض پنجره قديمي با دوجداره کنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

قيمت پنجره دو جداره وين تک

در صورتي که قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ مي بايست بهترين و با کيفيت ترين جنس پنجره هاي دوجداره را خريداري کنيد تا خيال خود را تا چندين سال از وجود پنجره دوجداره در منزل و آپارتمان خويش راحت و آسوده خاطر نماييد. يکي از شرکت هاي توليد کننده پنجره هاي دوجداره، وين تک مي باشد که کيفيت و کارايي اين نوع از پنجره ها بر هيچ کس پوشيده نيست.

اما در عين حال بايد اين نکته را در نظر داشت که قيمت پنجره دوجداره وين تک نسبت به پنجره هاي قديمي خيلي بالاتر مي باشد و شما در صورت تعويض پنجره قديمي با دوجداره مي بايست هزينه بيشتري را در اين راستا صرف کنيد. ولي در عين حال در نظر داشته باشيد که هر چند قيمت پنجره دوجداره وين تک بالاست؛ ولي شما مي توانيد پنجره اي را خريداري کنيد که مزيت هاي بسيار بيشتري نسبت به پنجره هاي قديمي شما دارد.

از طرفي ديگر يکي از خدمات ارائه شده در وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com تعويض پنجره قديمي با دوجداره با قيمت هاي به صرفه اي مي باشد که شما مي توانيد با صرف هزينه کم اين نوع از پنجره ها را جايگزين پنجره هاي قديمي منزل خويش کنيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

 

رگلاژ پنجره دوجداره از خدمات ويژه و منحصر به فرد

يکي از خدمات ويژه و منحصر به فرد پنجره يو پي وي سي ريپير، رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد. رگلاژ پنجره دوجداره به نوع باز و بسته شدن پنجره دوجداره اطلاق مي شود که بر حسب شرايطي اين امکان از شما سلب مي شود که بتوانيد به خوبي و درستي روز اول پنجره خود را باز و بسته کنيد و با مشکلاتي در اين مورد رو به رو خواهيد شد.

به همين دليل است که گروه تعميرکاران مجرب و کارآزموده اي که در تهران و کرج وجود دارند. شما مي توانيد از طريق وب سايت مربوطه با آن ها با بهره گيري از هر يک از راه هاي ارتباطي، در تماس باشيد تا با استفاده از تجربه و تخصصي که آن ها دارند؛ بتوانند مشکل به وجود آمده را خيلي زود برطرف نموده تا شما بتوانيد از مزيت هاي شايان توجه اين گونه از پنجره ها نهايت استفاده و بهره را ببريد.

انواع پنجره دوجداره  upvcدر مدل هاي مختلف

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دوجداره upvc انواع و اقسام مختلفي دارند که شما بنا به نياز خود و نيز با توجه به سليقه شخصي خويش مي توانيد هر يک از مدل هاي مختلف آن را براي منزل ويلايي يا واحد آپارتماني خويش خريداري کنيد و به خوبي از وجود هر يک از آن ها استفاده کنيد. در همين جهت است که گروه https://www.upvcrepair.com در خدمت رساني به شما کاملا آماده و مهياست تا بدين ترتيب بتوانند هر يک از پنجره هاي يو پي وي سي را متناسب با نياز و سليقه شما آماده کنند و تحويل شما دهند.

بنابراين دست شما در انتخاب کاملا باز است و مي توانيد هر يک از نمونه هاي مختلف پنجره هاي دوجداره را در گروه هاي توليدي مختلف و البته با توجه به قيمت هاي درج شده در هر يک از آن ها خريداري نماييد و به منظور تعويض پنجره قديمي با دوجداره بتوانيد پنجره هاي قديمي خود را با انواع پنجره دوجداره upvc تعويض نماييد و از مزاياي اين گونه از پنجره ها نهايت بهره را ببريد.

 

انواع پنجره دوجداره upvc

 

معرفي وب سايت يو پي وي سي ريپير

وب سايت يو پي وي سي ريپير يکي از وب سايت هاي اينترنتي مي باشد که هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري در زمينه توليد و نصب انواع پنجره هاي دوجداره يا پو پي وي سي مشغول به فعاليت مي باشد. اين گروه توليدي را به عنوان برديا پنجره مي شناسند که در سال 86 فعاليت هاي خود را آغاز کرده است.

انجام پروژه هاي بسيار بزرگ در سراسر کشور نشان از ميزان رضايت مشتريان مختلف در اقصاء نقاط کشور به اين گروه توليدي مي باشد. برديا پنجره خدمات شايان توجهي را به مشتريان خويش ارائه مي کند که در اين  بين کساني که قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره دارند؛ مي توانند با اين گروه توليدي در ارتباط باشند تا پنجره دوجداره مورد نظر خويش را خريداري نموده و جايگزين پنجره هاي آلومينيومي و قديمي منزل خويش کنند. به علت همين موفقيت هاي چشمگير بوده است که گروه برديا پنجره با عنوان upvcrepair تغيير نام داده است و اينک شما مي توانيد از وجود خدمات شايان توجه آن ها نهايت بهره را ببريد.

ضمن اينکه تعميرکاراني که در اين گروه توليدي وجود دارند؛ با کوله باري از تجربه و تخصص در زمينه فعاليتي خويش آماده هر گونه تعميرات از جمله رگلاژ پنجره دوجداره مي باشند که در صورت هر گونه عيب و ايراد نهفته شده در اين پنجره ها مي توانند در سريعترين زمان ممکن مشکل به وجود آمده را حل و فصل نموده تا شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي خود استفاده کنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

مزيت هاي بسيار بالاي پنجره هاي دوجداره

پنجره هاي دوجداره از مزيت هاي بسيار بالايي بهره مند مي باشند. بنابراين در صورتي که مي خواهيد از مزيت هاي اين نوع از پنجره هاي توليدي برديا پنجره يا همان يو پي وي سي ريپير بهره مند شويد؛ مي توانيد هر يک از انواع مختلف پنجره هاي يو پي وي سي را از اين گروه توليدي خريده و با تعويض پنجره قديمي با دوجداره در منزل خويش براي هميشه از شر گرد و غبارهاي آزاردهنده، سر و صداي سرسام آور راحت و آسوده خاطر شويد و در شرايط جوي مختلف از عايق بندي منزل خويش لذت برده و در کنار تمامي اين مسائل از زيبايي ظاهري اين گونه از پنجره ها نيز نهايت بهره را ببريد.

بنابراين به طور کلي وجود کيفيت و کارايي بالا و زيبايي ظاهري پنجره هاي دوجداره سبب محبوبيت اين نوع از پنجره ها شده است و امروزه طيف وسيعي از مردم به جاي پنجره هاي قديمي خود سعي مي کنند با تعويض پنجره قديمي با دوجداره به زندگي خود رنگ و لعابي نوين بخشيده و از مزيت هاي شايان توجه اين نوع از پنجره ها نهايت بهره را ببرند.

تعميرات حرفه اي با کادري مجرب

هر چند که انواع و اقسام پنجره هاي دوجداره دربردارنده مزيت هاي بسيار زيادي باشند؛ اما در عين حال تعميرات هم بخشي از کار است و پس از مدتي ممکن است پنجره هاي دوجداره نيز علي رغم تمامي مزيت ها و خوبي هايي که دارند؛ دچار عيب و ايرادهايي باشند که نياز به تعمير يا تعويض قطعاتي در آن باشد.

به همين منظور گروه توليدي برديا پنجره موسوم به يو پي وي سي ريپير امروزه کادري مجرب و کارکشته را در زمينه انواع تعميرات پنجره هاي يو پي وي سي درون خود جاي داده است که نسبت به تمامي پنجره هاي مختلف يو پي وي سي و قطعات به کار گرفته شده در  هر يک از آن ها کاملا شناخت دارند و مي توانند در صورت بروز هر گونه مشکلي چگونه از پس کار برآيند. بنابراين شما مي بايست همواره با مشاهده هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره خويش آن ها را به دست افراد توانمندي بسپاريد که در اين زمينه کاملا مسلط هستند و توانايي انجام آن را نيز دارند که گروه يو پي وي سي ريپير در تهران و کرج جزء اين دسته از افراد توانمند به شمار مي آيند که تجربه ثابت کرده است يکي از گروه هاي مطرح و کارکشته در تهران و کرج به شمار مي آيند و حتي در شهرهاي ديگر نيز پروژه هاي بزرگ زيادي را بر عهده گرفته اند.

پس در صورت بروز هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره منزل خويش با آن ها در ارتباط باشيد تا مشکل به وجود آمده را خيلي زود براي شما برطرف کنند. توجه داشته باشيد که اگر شما تمايل به تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ اين بدان معنا و مفهوم نيست که پنجره هاي دوجداره هيچ گاه خراب نمي شوند؛ شايد طول عمر بيشتري داشته باشند ولي در هر صورت ممکن است شما را با دردسر هم رو به رو سازند. ولي در کل براي هر مشکلي، راه حلي وجود دارد.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : تعویض,پنجره,قدیمی,با,دوجداره,به,منظور,نوسازی,منازل,مسکونی, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:30

چت باران|چت روم|چت روم فارسي

تشکر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير که شرح خلاصه از چت روم فارسي باران چت ميباشد

اتاق گفتگو يا گپ سرا يا چت باران (به انگليسي: Chat room) به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود که افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌کنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يکي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود که توسط شرکت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل کرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد

 

چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم باران چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

شما هم نه به عنوان کاربر بلکه به عنوان هموطن فرهنگ ايراني رو زنده نگه دار چت باران  ناز چت از نظرات شما عزيزان استفبال ميکند

لطفا مارا در صفحات مجازي به دوستان و اشنايان خود معرفي کنيد

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : اتاق,گفتگو,یا,گپ,سرا,یا,چت,باران, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:27

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد که چه گردويي ميتواند براي کاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه کرد و هرگز نبايد نسبت به کاشت نهال گردو عجله کرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نکته اي که قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است که بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بکاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينکه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريکايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در کشور امريکا توليد شده است که از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يکي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است که از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يکي از نژاد هاي ديرگل مي باشد که کاشت آن در مناطق سردسير عملکرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد که مي توانيد در زمان کاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي که کاشته مي شود يک درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي کيفيت باروري باغ شما را تضمين مي کند،لازم به ذکر است که براي اين رقم معمولا نژاد فرانکت مناسب است. يکي از نکاتي که حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشکي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يکديگر فرق مي کند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه کسب کنند سپس اقدام به خريد کنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 کيلو در سال ميتواند هر يک درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در کشور فرانسه توليد و کاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست کاغذي مي باشد که به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و کيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور که اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل کاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست که اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملکرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به کرم سيب و بيماري بلايت که از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد که بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و کيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور که اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد که به دليل کيفيت بسيار خوبي که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يکي از دلايلي که باغداران نسبت به کاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست کاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يکي از انواع نهال گردويي مي باشد که به صورت فله اي رشد مي کند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريکا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر کشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد که هر کدام عملکرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي کنند که افراد مي توانند براي کاشت انتخاب کنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب کرد،مانند تحمل و سازگاري با کم آبي و خشکي يا پر آبي و مناطق مرطوب،که  توجه به چنين نکاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يکي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است که هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها کوچکتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملکرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه کوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي کامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب کشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : معرفی,3,نهال,گردوی,پر,طرفدار,در,بازار,جهان, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:42

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 149 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:05

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 143 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:18

لینک دوستان

خبرنامه